XXV. OTC Konference

26. ledna 2023 Aquapalace hotel Prague

Nové příležitosti pro úspěšné řízení značky, tržeb a nákladů aneb efektivita off/on-line spolupráce s řetězci, aliancemi a nezávislými lékárnami a úspěšné kampaně roku 2022.

 

MODERÁTOR: Michal Krejsta, generální ředitel, LEXUM a.s., výkonný tajemník AVEL ČR, AVEL SK, předseda představenstva SAPOCH, z.s.

 

Program akce i s přílohami (vyžadováno heslo)
X
Zadané heslo není správné

PROGRAM KONFERENCE (09.00 – 17.00 HOD.):

09.00 – 11.00 hod. BLOK č. 1 SOUČASNÝ TRH, VÝVOJ A BUDOUCÍ TRENDY VČETNĚ LEGISLATIVNÍCH ZMĚN A OČEKÁVÁNÍ

  • Velikost a vývoj OTC/DS trhu v EU, CEE a České republice vs. Slovensko. Dynamika klíčových kategorií včetně elementů jejich růstu
    Lukáš Neuheisl, Project Manager, IQVIA
  • Detailní pohled na český a slovenský e-commerce trh
    Pavel Smrčka, Consultant CZ&SK, IQVIA
  • Aktuální a budoucí legislativní novinky v oblasti volně prodejného sortimentu v lékárně, doporučení z rozhodovací praxe, stanoviska dozorových orgánů
    Libor Štajer, advokát, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.
  • Jak změnil Covid-19 život Čechů a ostatních Evropanů? Prezentace výsledků studie z 15 zemí o dopadu nejen na zdravotnictví
    Zsolt Farkas, Senior Brand Manager, STADA Group

11.30 – 13.30 hod. BLOK č. 2 MARKETINGOVÉ TRENDY A NOVINKY NA TRHU OTC A DS

  • Využití digital marketingu v OTC farmaceutickém prostoru
    Vladimír Keršner, Zakladatel PHARMALINK, s.r.o., business konzultant ve farmacii a zdravotnictví
  • Vývoj social media v roce 2022, trendy a novinky. Jaké zaznamenaly vývoj sociální sítě v roce 2022, jaké digitální platformy se derou dopopředí, jak prodávat a jak budovat značky v digitálním prostředí? Ukázka case studies z OTC a exkluzivní studie formátů provedenou nad 12 tisíci kampaněmi
    Vojtěch Lambert, Executive Director, LCG New Media, s.r.o.
  • Hodně značky za málo peněz
    Milan Drozen, founder, Czech Promotion, bikero, owner Erawine

14.30 – 17.00 hod. BLOK č. 3 OFF-LINE VS. ON-LINE PŘÍLEŽITOSTI ÚSPĚŠNÉ SPOLUPRÁCE MEZI LÉKÁRNAMI A VÝROBCI SE ZAMĚŘENÍM NA TOP OTC/DS KATEGORIE

  • Vývoj lékárenských aliancí na Slovensku, úspěšné off-/on-line kampaně družstva Vaša lekáreň v 2022 a vývoj vybraných TOP kategorií v 2021-2022
    Róbert Ďuriš, Výkonný riaditeľ / CEO, Vaša Lekáreň
    Marek Macejko, Marketing Manager, Vaša Lekáreň
  • Maximalizace využití marketingových a obchodních nástrojů v rámci životního cyklu produktu a jejich vliv na zákazníka
    Hana Bambulová, Chief Commercial Officer, Dr. Max
    David Čechlovský, Business Development Manager, Dr. Max
  • Doporučování a marketingová podpora v prostředí BENU lékáren (příklady kampaní 2022) a off-line vs. on-line vývoj vybraných TOP kategorií
    Martin Pytlík, Purchasing Director, PHOENIX
  • Oligopolizace lékárenského trhu a její dopady na výrobce
    Filip Debef, CEO, Cyrmex

 

HLAVNÍ PARTNER KONFERENCE