XXIV. OTC Konference

25. ledna 2022 Courtyard by Marriott Prague City + online

Nové příležitosti pro úspěšné řízení značky, tržeb a nákladů aneb efektivita off/on-line spolupráce s řetězci, aliancemi a nezávislými lékárnami v průběhu pandemie a úspěšné kampaně roku 2021

 

Program akce i s přílohami (vyžadováno heslo)
X
Zadané heslo není správné

08.30 – 09.00 HOD. REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ

09.00 – 10.30 HOD. BLOK Č. 1: SOUČASNÝ TRH, VÝVOJ A BUDOUCÍ TRENDY VČETNĚ LEGISLATIVNÍCH ZMĚN A OČEKÁVÁNÍ

  • Velikost a vývoj OTC/DS trhu v EU, CEE a České republice vs. Slovensko. Dynamika klíčových kategorií včetně elementů jejich růstu
    Štěpán Krška, Senior Consultant, IQVIA
  • Aktuální a budoucí legislativní novinky v oblasti volně prodejného sortimentu v lékárně, doporučení z rozhodovací praxe, stanoviska dozorových orgánů
    Libor Štajer, advokát, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.

10.30 – 11.00 HOD. PŘESTÁVKA NA KÁVU

11.00 – 13.15 HOD. BLOK Č. 2: NÁKUPNÍ ZVYKLOSTI A CHOVÁNÍ POPULACE A SOUVISEJÍCÍ MOTIVACE EXPEDIENTŮ

  • Mediální struktura komunikace u nejsilnějších a nejslabších značek farmacie – praktické příklady pro využití reálných příležitostí v současném trendu
    Martina Říhová, CEO, Active Radio a.s. (mediální skupina)
  • Příležitosti a rizika kombinace e-commerce a farmacie aneb vývoj a budoucnost v ČR vs. CEE.
    Martin Urx, Pilulka.cz
  • Jak efektivně budovat povědomí o značce a market share skrze digitální marketing v OTC? Case study a novinky z on-line marketingu ve farmacii
    Vojtěch Lambert, Executive Director, LCG New Media, s.r.o.

13.15 – 14.15 HOD. OBĚD

14.15 – 17.00 HOD. BLOK Č. 3: OFF-LINE VS. ON-LINE PŘÍLEŽITOSTI ÚSPĚŠNÉ SPOLUPRÁCE MEZI LÉKÁRNAMI A VÝROBCI SE ZAMĚŘENÍM NA TOP OTC/DS KATEGORIE

  • Exkluzivní off-/on-line spolupráce jako vrchol efektivního řízení tržeb, značky a nákladů – příklady z kampaní roku 2021 a změny u vybraných kategorií během pandemie
    Hana Bambulová, Komerční ředitelka, Dr. Max
    David Čechlovský, Business Development Manager, Dr. Max
  • Distribuce, vizibilita, doporučování v prostředí BENU lékáren (příklady kampaní 2021) a off-line vs. on-line vývoj vybraných TOP kategorií
    Michal Jurča, Chief Operating Officer, Benu CZ
    Jana Bánhidai,
    Commercial & Marketing Director, Phoenix & Benu CZ
  • Vývoj lékárenských aliancí na Slovensku, úspěšné off-/on-line kampaně družstva Vaša lekáreň v 2021 a vývoj vybraných TOP kategorií v 2020-2021
    Róbert Ďuriš, Výkonný riaditeľ / CEO, Vaša Lekáreň
    Marek Macejko, Marketing Manager, Vaša Lekáreň
  • Možnosti automatizace typických modelů spolupráce farmaceutických společností a lékáren v oblasti OTC
    Jiří Stránský, Business Director Pharma, Sprinx Systems

Partner konference