X
08.30 – 09.00 HOD. REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ
09.00 – 10.30 HOD. BLOK Č. 1: SOUČASNÝ TRH, VÝVOJ A BUDOUCÍ TRENDY VČETNĚ LEGISLATIVNÍCH ZMĚN A OČEKÁVÁNÍ
- Velikost a vývoj OTC/DS trhu v EU, CEE a České republice vs. Slovensko. Dynamika klíčových kategorií včetně elementů jejich růstu
Štěpán Krška, Senior Consultant, IQVIA - Aktuální a budoucí legislativní novinky v oblasti volně prodejného sortimentu v lékárně, doporučení z rozhodovací praxe, stanoviska dozorových orgánů
Libor Štajer, advokát, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.
10.30 – 11.00 HOD. PŘESTÁVKA NA KÁVU
11.00 – 13.15 HOD. BLOK Č. 2: NÁKUPNÍ ZVYKLOSTI A CHOVÁNÍ POPULACE A SOUVISEJÍCÍ MOTIVACE EXPEDIENTŮ
- Mediální struktura komunikace u nejsilnějších a nejslabších značek farmacie – praktické příklady pro využití reálných příležitostí v současném trendu
Martina Říhová, CEO, Active Radio a.s. (mediální skupina) - Příležitosti a rizika kombinace e-commerce a farmacie aneb vývoj a budoucnost v ČR vs. CEE.
Martin Urx, Pilulka.cz - Jak efektivně budovat povědomí o značce a market share skrze digitální marketing v OTC? Case study a novinky z on-line marketingu ve farmacii
Vojtěch Lambert, Executive Director, LCG New Media, s.r.o.
13.15 – 14.15 HOD. OBĚD
14.15 – 17.00 HOD. BLOK Č. 3: OFF-LINE VS. ON-LINE PŘÍLEŽITOSTI ÚSPĚŠNÉ SPOLUPRÁCE MEZI LÉKÁRNAMI A VÝROBCI SE ZAMĚŘENÍM NA TOP OTC/DS KATEGORIE
- Exkluzivní off-/on-line spolupráce jako vrchol efektivního řízení tržeb, značky a nákladů – příklady z kampaní roku 2021 a změny u vybraných kategorií během pandemie
Hana Bambulová, Komerční ředitelka, Dr. Max
David Čechlovský, Business Development Manager, Dr. Max - Distribuce, vizibilita, doporučování v prostředí BENU lékáren (příklady kampaní 2021) a off-line vs. on-line vývoj vybraných TOP kategorií
Michal Jurča, Chief Operating Officer, Benu CZ
Jana Bánhidai, Commercial & Marketing Director, Phoenix & Benu CZ - Vývoj lékárenských aliancí na Slovensku, úspěšné off-/on-line kampaně družstva Vaša lekáreň v 2021 a vývoj vybraných TOP kategorií v 2020-2021
Róbert Ďuriš, Výkonný riaditeľ / CEO, Vaša Lekáreň
Marek Macejko, Marketing Manager, Vaša Lekáreň - Možnosti automatizace typických modelů spolupráce farmaceutických společností a lékáren v oblasti OTC
Jiří Stránský, Business Director Pharma, Sprinx Systems