Vzhledem k současné situaci ohledně Covid-19 se termíny konferencí mohou změnit, budeme Vás průběžně informovat.

XXIV. OTC Konference

25. ledna 2022 Courtyard by Marriott Prague City + online

Nové příležitosti pro úspěšné řízení značky, tržeb a nákladů aneb efektivita off/on-line spolupráce s řetězci, aliancemi a nezávislými lékárnami v průběhu pandemie a úspěšné kampaně roku 2021

 

MODERÁTOR KONFERENCE: PharmDr. Michal Krejsta, MBA, generální ředitel, LEXUM a.s., výkonný tajemník AVEL ČR, AVEL SK, předseda představenstva SAPOCH, z.s.

    Mám zájem o tuto akci

















    Možnosti registrace

    Osobní účast:

    On-line účast:

    Program konference 09.00 - 17.00 hod.

    Zobrazit program akce

    08.30 – 09.00 HOD. REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ

    09.00 – 10.30 HOD. BLOK Č. 1: SOUČASNÝ TRH, VÝVOJ A BUDOUCÍ TRENDY VČETNĚ LEGISLATIVNÍCH ZMĚN A OČEKÁVÁNÍ

    • Velikost a vývoj OTC/DS trhu v EU, CEE a České republice vs. Slovensko. Dynamika klíčových kategorií včetně elementů jejich růstu
      Štěpán Krška, Senior Consultant, IQVIA
    • Aktuální a budoucí legislativní novinky v oblasti volně prodejného sortimentu v lékárně, doporučení z rozhodovací praxe, stanoviska dozorových orgánů
      Libor Štajer, advokát, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.

     

    10.30 – 11.00 HOD. PŘESTÁVKA NA KÁVU

    11.00 – 13.15 HOD. BLOK Č. 2: NÁKUPNÍ ZVYKLOSTI A CHOVÁNÍ POPULACE A SOUVISEJÍCÍ MOTIVACE EXPEDIENTŮ

    • Mediální struktura komunikace u nejsilnějších a nejslabších značek farmacie – praktické příklady pro využití reálných příležitostí v současném trendu
      Martina Říhová, CEO, Active Radio a.s. (mediální skupina)
    • Příležitosti a rizika kombinace e-commerce a farmacie aneb vývoj a budoucnost v ČR vs. CEE.
      Martin Urx, Pilulka.cz
    • Jak efektivně budovat povědomí o značce a market share skrze digitální marketing v OTC? Case study a novinky z on-line marketingu ve farmacii
      Vojtěch Lambert, Executive Director, LCG New Media, s.r.o.

     

    13.15 – 14.15 HOD. OBĚD

    14.15 – 17.00 HOD. BLOK Č. 3: OFF-LINE VS. ON-LINE PŘÍLEŽITOSTI ÚSPĚŠNÉ SPOLUPRÁCE MEZI LÉKÁRNAMI A VÝROBCI SE ZAMĚŘENÍM NA TOP OTC/DS KATEGORIE

    • Exkluzivní off-/on-line spolupráce jako vrchol efektivního řízení tržeb, značky a nákladů – příklady z kampaní roku 2021 a změny u vybraných kategorií během pandemie
      Hana Bambulová, MBA, Komerční ředitelka, Dr. Max
      David Čechlovský, Business Development Manager, Dr. Max
    • Distribuce, vizibilita, doporučování v prostředí BENU lékáren (příklady kampaní 2021) a off-line vs. on-line vývoj vybraných TOP kategorií
      Michal Jurča, COO, BENU Lékárna
      Jana Bánhidai COO, BENU lékárna
    • Vývoj lékárenských aliancí na Slovensku, úspěšné off-/on-line kampaně družstva Vaša lekáreň v 2021 a vývoj vybraných TOP kategorií v 2020-2021
      Róbert Ďuriš, Výkonný riaditeľ / CEO, Vaša Lekáreň, družstvo
      Marek Macejko, Marketing Manager, Vaša Lekáreň
    • Možnosti automatizace typických modelů spolupráce farmaceutických společností a lékáren v oblasti OTC
      Jiří Stránský, Business Director Pharma, Sprinx Systems

    Partner konference