Vzhledem k současné situaci ohledně Covid-19 se termíny konferencí mohou změnit, budeme Vás průběžně informovat.

XXIII. OTC Konference – off/on-line příležitosti spojená se současnou pandemií

19. ledna 2021 On-line konference

Nové příležitosti pro úspěšné řízení značky, tržeb a nákladů aneb efektivita off/on-line spolupráce s řetězci, aliancemi a nezávislými lékárnami v průběhu pandemie a úspěšné kampaně roku 2020.

 

Moderátor: PharmDr. Michal Krejsta, MBA, generální ředitel, LEXUM a.s., výkonný tajemník AVEL ČR, AVEL SK, předseda představenstva SAPOCH, z.s.

Program akce i s přílohami (vyžadováno heslo)
X
Zadané heslo není správné

BLOK Č. 1: 10.00 – 11.30 HOD.
Trh, vývoj a trendy v období pandemie včetně legislativních změn a očekávání

10.00 – 10.45 hod. Velikost a vývoj OTC/DS trhu v EU, CEE a České republice vs. Slovensko. Dynamika klíčových kategorií včetně elementů jejich růstu (srovnání před a během pandemie)
Aleš Dohnal, Offering and Data Supply Manager CZ&SK, IQVIA

10.45 – 11.30 hod. Detailní pohled na český e-commerce trh
Ing. Tomáš Khorel, Head of Consulting CZ&SK, IQVIA

BLOK Č. 2: 11.30 – 12.30 HOD.
Nákupní zvyklosti a chování populace a související motivace expedientů

11.30 – 12.00 hod. Co udělal Covid-19 s komunikací v ČR a v Evropě?
Mgr. Martina Říhová, CEO, Active Radio a.s. (mediální skupina)

12.00 – 12.30 hod. On-line nakupování mimo segment lékárna a zdraví a celková změna chování a zvyklostí v e-commerce
Jakub Rož, CEO, Flow Media

12.30 – 13.30 hod. Přestávka

BLOK Č. 3: 13.30 – 17.00 HOD.
Off-line vs. on-line příležitosti spolupráce se zaměřením na vybrané kategorie (chřipka & nachlazení, vitamíny & imunita, bolest a dermokosmetika)

13.30 – 14.15 hod. Exkluzivní off-/on-line spolupráce jako vrchol efektivního řízení tržeb, značky a nákladů – příklady z kampaní roku 2020 a změny u vybraných kategorií během pandemie
Mgr. Hana Bambulová, MBA, Komerční ředitelka, Dr. Max
PharmDr. David Čechlovský, Business Development Manager

14.15 – 15.00 hod. Aktuální a budoucí legislativní novinky v oblasti volně prodejného sortimentu v lékárně, doporučení z rozhodovací praxe, stanoviska dozorových orgánů
Mgr. Libor Štajer, advokát, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.

15.00 – 15.30 hod. Novinky v omnichannel prostředí Pilulka lékáren – příklady off-line & on-line kampaní řetězce a změny v komunikaci s ohledem na pandemii
Vojtěch Janoušek, Marketingový ředitel, Pilulka Lékárny a.s.

15.30 – 16.00 hod. Změny ve světě e-commerce a digital marketingu v kategorii zdraví s ohledem na pandemii a příležitosti k růstu
PharmDr. Vladimír Finsterle, MBA, CEO Lékárna.cz, předseda představenstva ČAPIL

16.00 – 16.30 hod. Vývoj lékárenských aliancí na Slovensku, úspěšné off-/on-line kampaně družstva Vaša lekáreň v 2020 a vývoj vybraných kategorií v pandemii
Mgr. Róbert Ďuriš, Výkonný riaditeľ / CEO, Vaša Lekáreň, družstvo
PharmDr. Marek Macejko, Marketing Manager, Vaša Lekáreň

16.30 – 17.00 hod. Úspěšná regionální off-/on-line komunikace jako příležitost pro spolupráci výrobce s lékárnou. Změny chování zákazníků v pandemii a reakce samostatných lékáren na situaci.
Ing. Filip Debef, CEO Cyrmex

BLOK Č. 1: 10.00 – 11.30 HOD.
Trh, vývoj a trendy v období pandemie včetně legislativních změn a očekávání

10.00 – 10.45 hod. Velikost a vývoj OTC/DS trhu v EU, CEE a České republice vs. Slovensko. Dynamika klíčových kategorií včetně elementů jejich růstu (srovnání před a během pandemie)
Aleš Dohnal, Offering and Data Supply Manager CZ&SK, IQVIA

10.45 – 11.30 hod. Detailní pohled na český e-commerce trh
Ing. Tomáš Khorel, Head of Consulting CZ&SK, IQVIA

BLOK Č. 2: 11.30 – 12.30 HOD.
Nákupní zvyklosti a chování populace a související motivace expedientů

11.30 – 12.00 hod. Co udělal Covid-19 s komunikací v ČR a v Evropě?
Mgr. Martina Říhová, CEO, Active Radio a.s. (mediální skupina)

12.00 – 12.30 hod. On-line nakupování mimo segment lékárna a zdraví a celková změna chování a zvyklostí v e-commerce
Jakub Rož, CEO, Flow Media

12.30 – 13.30 hod. Přestávka

BLOK Č. 3: 13.30 – 17.00 HOD.
Off-line vs. on-line příležitosti spolupráce se zaměřením na vybrané kategorie (chřipka & nachlazení, vitamíny & imunita, bolest a dermokosmetika)

13.30 – 14.15 hod. Exkluzivní off-/on-line spolupráce jako vrchol efektivního řízení tržeb, značky a nákladů – příklady z kampaní roku 2020 a změny u vybraných kategorií během pandemie
Mgr. Hana Bambulová, MBA, Komerční ředitelka, Dr. Max
PharmDr. David Čechlovský, Business Development Manager

14.15 – 15.00 hod. Aktuální a budoucí legislativní novinky v oblasti volně prodejného sortimentu v lékárně, doporučení z rozhodovací praxe, stanoviska dozorových orgánů
Mgr. Libor Štajer, advokát, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.

15.00 – 15.30 hod. Novinky v omnichannel prostředí Pilulka lékáren – příklady off-line & on-line kampaní řetězce a změny v komunikaci s ohledem na pandemii
Vojtěch Janoušek, Marketingový ředitel, Pilulka Lékárny a.s.

15.30 – 16.00 hod. Změny ve světě e-commerce a digital marketingu v kategorii zdraví s ohledem na pandemii a příležitosti k růstu
PharmDr. Vladimír Finsterle, MBA, CEO Lékárna.cz, předseda představenstva ČAPIL

16.00 – 16.30 hod. Vývoj lékárenských aliancí na Slovensku, úspěšné off-/on-line kampaně družstva Vaša lekáreň v 2020 a vývoj vybraných kategorií v pandemii
Mgr. Róbert Ďuriš, Výkonný riaditeľ / CEO, Vaša Lekáreň, družstvo
PharmDr. Marek Macejko, Marketing Manager, Vaša Lekáreň

16.30 – 17.00 hod. Úspěšná regionální off-/on-line komunikace jako příležitost pro spolupráci výrobce s lékárnou. Změny chování zákazníků v pandemii a reakce samostatných lékáren na situaci.
Ing. Filip Debef, CEO Cyrmex

Partneři konference