XXII. OTC Konference

1. - 2. října 2019 Aquapalace hotel Praha Čestlice

Dvoudenní konference zabývající se prodejem a marketingem OTC a DS

Nové příležitosti pro úspěšné řízení značky, tržeb a nákladů aneb efektivita spolupráce s řetězci, aliancemi a samotnými lékárnami v místě prodeje a zbytku omnichannelu

Moderátorem celé konference bude PharmDr. Michal Krejsta, MBA, CEO Lexum a.s., Executive AVEL ČR a AVEL SK.

 

Mám zájem o tuto akci

















Organizační a praktické informace

  • Účastnický poplatek 18.000 Kč + DPH
  • Zahrnuje:  účast na konferenci (16.000 Kč + 21% DPH) a občerstvení (2.000 Kč + 15% DPH). Na celkovou částku bude vystavena faktura – daňový doklad – po obdržení závazné přihlášky.
  • Ubytování: pokud si přejete zarezervovat ubytování (1.500 Kč + 15% DPH), uveďte tak prosím do poznámky registračního formuláře.
  • Pro registraci použijte adresu: zc.as1566814669ordna1566814669@ecne1566814669refno1566814669k1566814669 nebo použijte registrační formulář výše
  • Nejpozději jeden týden před konáním konference obdrží každý registrovaný účastník e-mailem podrobné organizační informace.
  • Parkovat lze v garážích hotelu nebo v parkovacích domech u aquaparku za poplatek.

Zobrazit program konference

DEN 1, 1.10.2019

08.30 – 09.00 hod.: Registrace účastníků

DOPOLEDNÍ BLOK Č. 1: 09.00 – 11.00 HOD.
Trh, jeho vývoj a trendy včetně legislativních změn a očekávání

 09.00 – 09.45 hod. Velikost a vývoj OTC/DS trhu v EU, CEE a České republice vs. Slovensko. Dynamika klíčových kategorií včetně elementů jejich růstu
RNDr. Hynek Valerián, CSc., MBA, Associate Director, Offering Management, IQVIA

09.45 – 10.15 hod. Launch produktu, hraniční přípravky a účinné látky v lécích a doplňcích stravy
Mgr. Libor Štajer, advokát, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.

10.15 – 10.45 hod. Penetrace vs. kanibalizace v omnichannel prostředí Pilulka lékáren?! Příklady kampaní z reálného prostředí e-shopu řetězce a aliance
Mgr. Michal Hanáček, COO, ředitel pro online a distribuci CZ/SK/RO, Pilulka Lékárny a.s.

10.45 – 11.00 hod. Přestávka na kávu

DOPOLEDNÍ BLOK Č. 2: 11.00 – 13.30 HOD.
Nákupní zvyklosti a chování populace a související motivace expedientů

11.00 – 11.30 hod. Nákupní zvyklosti a chování populace ČR a související motivace k nákupu (prezentace výsledků omnibusového šetření v populaci ČR)
Mgr. Markéta Šafová, nezávislý konzultant

11.30 – 12.00 hod. On-line nakupování v segmentu lékárna a zdraví a celková změna chování a zvyklostí v ecommerce
Ing. Jan Penkala, nezávislý konzultant v e-commerce a digitálním marketingu

 12.00 – 12.45 hod. Novinky ve světě e-commerce a digital marketingu: Využití a přínosy influencerů pro brand awareness a content & in-bound social marketing v kategorii zdraví
KOVY, Karel Kovář, youtuber, vloger, influencer

12.45 – 13.30 hod. Mediální struktura komunikace u nejsilnějších a nejslabších značek farmacie – praktické příklady pro využití reálných příležitostí v současném trendu
Mgr. Martina Říhová, CEO, Active Radio a.s. (mediální skupina)

13.30 – 14.30 hod. Přestávka na oběd

ODPOLEDNÍ BLOK Č. 3: 14.30 – 18.00 HOD.
Vybrané kategorie (Péče matku a dítě, Dermatokosmetika, Oftalmologie a Veterina) a jejich struktura komunikace, distribuce, vizibilita, doporučování a nákupní chování

14.30 – 15.15 hod.
Nákupní zvyklosti a chování v míst aktivního prodeje u kategorií Péče o matku a dítě, Dermatokosmetika, Oftalmologie a Veterina (prezentace výsledků omnibusového šetření v populaci ČR)
Mgr. Markéta Šafová, nezávislý konzultant

 15.15 – 15.45 hod.
Velikost a vývoj OTC/DS trhu v České republice v kategoriích Péče o matku a dítě, Dermatokosmetika, Oftalmologie a Veterina
RNDr. Hynek Valerián, CSc., MBA, Associate Director, Offering Management, IQVIA

 15.45 – 16.30 hod.

Úspěšný marketing a struktura komunikace v kategorii Péče o dítě a matku, Dermatokosmetika a  Veterina (CatMan. distribuce, vizibilita, doporučování, apod.)
Mgr. Hana Bambulová, MBA, Komerční ředitelka, Dr. Max

 16.30 – 16.45 hod. Přestávka

16.45 – 17.15 hod.
Úspěšný marketing a struktura komunikace v kategorii Oftalmologie (CatMan. distribuce, vizibilita, doporučování, apod.)
speaker bude upřesněn

17.15 – 18.00 hod.
Úspěšné projekty z vybraných kategorií
Ing. Robert Svoboda, ředitel, Focus Agency

20.00 hod. Společenský večer

DEN II, 2.10.2019

DOPOLEDNÍ BLOK Č. 4: 09.30 – 13.00 HOD.
Příležitosti a rizika ve spolupráci výrobce s lékárnami dle jejich segmentů (řetězce, aliance, nezávislé lékárny)

09.30 – 10.30 hod.
Vývoj lékárenských aliancí ve Slovenské republice – čím se odlišují a jak zajišťují efektivitu marketingových investic výrobců v místě prodeje

Mgr. Štefan Póch, Head of Marketing Department PHOENIX zdravotnícké zásobovanie, a.s. Slovensko

Mgr. Róbert Ďuriš, Výkonný riaditeľ / CEO, Vaša Lekáreň, družstvo

10.30 – 11.00 hod.
Vývoj řetězců aliancí a veřejných lékáren v rámci celku i klíčových TOP 5 ATC/ kategorií Rx, OTC a DS
Ing. Martin Šlégl, General Manager CZ&SK, IQVIA

11.00 – 11.30 hod.
Data jako klíčový faktor pro řízení řettězce a spolupráci s dodavateli
Ing. Michal Jurča, COO, BENU Lékárna

 11.30 – 12.00 hod.  Přestávka na kávu

 12.00 – 12.30 hod.
Exkluzivní spolupráce jako vrchol efektivního řízení tržeb, značky a nákladů – příklady
z kampaní roku 2019
Mgr. Hana Bambulová, MBA, Komerční ředitelka, Dr. Max

12.30 – 13.00 hod.
Zákaznický servis jako nová služba pro pacienty
Ing. Michal Jurča, COO, BENU Lékárna