XXII. OTC Konference

1. - 2. října 2019 Aquapalace hotel Praha Čestlice

Ohlasy účastníků konference:

„Hezký den, ještě jednou děkuji za pozvání. Byl jsem velmi příjemně překvapen tou otevřeností a také vysokou úrovní diskuse.“

„Velmi děkuji za možnost zúčastnit se konference. Bylo to pro můj profesní vývoj velmi obohacující. Opravdu jsem nadšená. Bylo to po všech stránkách dokonalé (program, organizace,…).“

„Byl jsem na Vaší konferenci poprvé, protože ve farmacii pracuji teprve 2 roky. Obsah přednášek mi velmi pomohl v celkové orientaci na trhu, přinesl skvělá data. Jsem rád, že jsem osobně poznal důležité osoby z řetězců. Program byl nejen poučný, ale také zábavný. Těším se na příště.“

„OTC konference se účastním každý rok, stejně jako seminářů na digital marketing apod. Velmi obdivuji, jak se Vám daří získat skvělé speakery a celkově tím učinit konferenci atraktivní. Jen tak dál.“

„Opět skvělé personální obsazení, možná bych jen doporučila příště pozvat i někoho z praxe z firmy a z lékárny. Tak uvidíme příští rok…..“

Program akce i s přílohami (vyžadováno heslo)
X
Zadané heslo není správné

DEN 1, 1.10.2019

08.30 – 09.00 hod.: Registrace účastníků

DOPOLEDNÍ BLOK Č. 1: 09.00 – 11.00 HOD.
Trh, jeho vývoj a trendy včetně legislativních změn a očekávání

 09.00 – 09.45 hod. Velikost a vývoj OTC/DS trhu v EU, CEE a České republice vs. Slovensko. Dynamika klíčových kategorií včetně elementů jejich růstu
RNDr. Hynek Valerián, CSc., MBA, Associate Director, Offering Management, IQVIA

09.45 – 10.15 hod. Launch produktu, hraniční přípravky a účinné látky v lécích a doplňcích stravy
Mgr. Libor Štajer, advokát, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.

10.15 – 10.45 hod. Penetrace vs. kanibalizace v omnichannel prostředí Pilulka lékáren?! Příklady kampaní z reálného prostředí e-shopu řetězce a aliance
Mgr. Michal Hanáček, COO, ředitel pro online a distribuci CZ/SK/RO, Pilulka Lékárny a.s.

10.45 – 11.00 hod. Přestávka na kávu

DOPOLEDNÍ BLOK Č. 2: 11.00 – 13.30 HOD.
Nákupní zvyklosti a chování populace a související motivace expedientů

11.00 – 11.30 hod. Nákupní zvyklosti a chování populace ČR a související motivace k nákupu (prezentace výsledků omnibusového šetření v populaci ČR)
Mgr. Markéta Šafová, nezávislý konzultant

11.30 – 12.00 hod. On-line nakupování v segmentu lékárna a zdraví a celková změna chování a zvyklostí v ecommerce
Ing. Jan Penkala, nezávislý konzultant v e-commerce a digitálním marketingu

 12.00 – 12.45 hod. Novinky ve světě e-commerce a digital marketingu: Využití a přínosy influencerů pro brand awareness a content & in-bound social marketing v kategorii zdraví
KOVY, Karel Kovář, youtuber, vloger, influencer

12.45 – 13.30 hod. Mediální struktura komunikace u nejsilnějších a nejslabších značek farmacie – praktické příklady pro využití reálných příležitostí v současném trendu
Mgr. Martina Říhová, CEO, Active Radio a.s. (mediální skupina)

13.30 – 14.30 hod. Přestávka na oběd

ODPOLEDNÍ BLOK Č. 3: 14.30 – 18.00 HOD.
Vybrané kategorie (Péče matku a dítě, Dermatokosmetika, Oftalmologie a Veterina) a jejich struktura komunikace, distribuce, vizibilita, doporučování a nákupní chování

14.30 – 15.15 hod. Nákupní zvyklosti a chování v míst aktivního prodeje u kategorií Péče o matku a dítě, Dermatokosmetika, Oftalmologie a Veterina (prezentace výsledků omnibusového šetření v populaci ČR)
Mgr. Markéta Šafová, nezávislý konzultant

15.15 – 15.45 hod. Velikost a vývoj OTC/DS trhu v České republice v kategoriích Péče o matku a dítě, Dermatokosmetika, Oftalmologie a Veterina
RNDr. Hynek Valerián, CSc., MBA, Associate Director, Offering Management, IQVIA

15.45 – 16.15 Přestávka

16.15 – 17.00 hod. Úspěšný marketing a struktura komunikace v kategorii Péče o dítě a matku, Dermatokosmetika a  Veterina (CatMan. distribuce, vizibilita, doporučování, apod.)
Mgr. Hana Bambulová, MBA, Komerční ředitelka, Dr. Max

17.00 – 17.45 hod. Úspěšné projekty z vybraných kategorií
Ing. Robert Svoboda, ředitel, Focus Agency

19.00 hod. Společenský večer

DEN II, 2.10.2019

DOPOLEDNÍ BLOK Č. 4: 09.30 – 13.00 HOD.
Příležitosti a rizika ve spolupráci výrobce s lékárnami dle jejich segmentů (řetězce, aliance, nezávislé lékárny)

09.30 – 10.30 hod.
Vývoj lékárenských aliancí ve Slovenské republice – čím se odlišují a jak zajišťují efektivitu marketingových investic výrobců v místě prodeje

Mgr. Štefan Póch, Head of Marketing Department PHOENIX zdravotnícké zásobovanie, a.s. Slovensko

Mgr. Róbert Ďuriš, Výkonný riaditeľ / CEO, Vaša Lekáreň, družstvo

10.30 – 11.00 hod.
Vývoj řetězců aliancí a veřejných lékáren v rámci celku i klíčových TOP 5 ATC/ kategorií Rx, OTC a DS
Ing. Tomáš Khorel, Head of Consulting CZ&SK, IQVIA

11.00 – 11.30 hod.
Data jako klíčový faktor pro řízení řettězce a spolupráci s dodavateli
Ing. Michal Jurča, COO, BENU Lékárna

 11.30 – 12.00 hod.  Přestávka na kávu

 12.00 – 12.30 hod.
Exkluzivní spolupráce jako vrchol efektivního řízení tržeb, značky a nákladů – příklady
z kampaní roku 2019
Mgr. Hana Bambulová, MBA, Komerční ředitelka, Dr. Max

12.30 – 13.00 hod.
Zákaznický servis jako nová služba pro pacienty
Ing. Michal Jurča, COO, BENU Lékárna