Vzhledem k současné situaci ohledně Covid-19 se termíny konferencí mohou změnit, budeme Vás průběžně informovat.

XXI. OTC Konference

2. října 2018 Aquapalace hotel Praha - Čestlice

Téma: PRODEJ A MARKETING OTC A DS

Nové příležitosti pro úspěšné řízení značky, tržeb a nákladů aneb efektivita spolupráce s řetězci, aliancemi a samotnými lékárnami v místě prodeje a zbytku omnichannelu!

    Mám zájem o tuto akci

















    Okruhy:

    • velikost trhu a jeho vývoj, klíčové kategorie a jejich trend v ČR vs. SR
    • nákupní zvyklosti populace ČR v jednotlivých kategoriích a ochota k samoléčbě
    • aktuální legislativa, její vývoj a dopady změn v oblasti komunikace OTC a DS
    • integrované marketingové kampaně v omnichannelu a efektivní mediální komunikace
    • internetové lékárny a e-shopy v prostředí farmacie a mass-marketu
    • úloha a motivace lékárníků při prodeji a lékařů při doporučování OTC a DS
    • lékárenské řetězce, přehled, pozice na trhu, spolupráce s výrobci
    • lékárenské aliance, přehled, pozice na trhu, spolupráce s výrobci
    • ústavní lékárny a jejich postoj k prodeji OTC a DS

    ORGANIZAČNÍ INFORMACE:

    Účastnický poplatek 9.500 Kč + 21% DPH

    Zahrnuje: účast na konferenci a občerstvení včetně oběda
    (na celkovou částku bude vystavena faktura – daňový doklad – po obdržení závazné přihlášky)
    Pro registraci použijte adresu:  nebo použijte registrační formulář níže.
    Nejpozději jeden týden před konáním konference obdrží každý registrovaný účastník e-mailem podrobné organizační informace.

    Program akce

    09.00 – 18.00 hod.

    Moderátor: PharmDr. Michal Krejsta, MBA, Generální ředitel/ Předseda představenstva LEXUM a.s., Tajemník AVEL ČR, AVEL SK

    Registrace účastníků: 08.30 – 09.00 hod.

    Dopolední program konference: 09.00 – 13.00 hod.

    1/ TRH A LEGISLATIVA V ČR vs. SK

    09.00 – 09.45 hod. Velikost a vývoj OTC/DS trhu České republiky vs. Slovensko a dynamika klíčových kategorií včetně element jejich růstu

    RNDr. Hynek Valerián, CSc., MBA, Senior Manager, Offering Management, IQVIA

    09.45 – 10.15 hod. Volně prodejné přípravky v lékárně a aktuální legislativa: vývoj, změny a praktické příklady (rizika a příležitosti reklamy)

    Mgr. Libor Štajer, advokát, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.

    2/ NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ A ZVYKLOSTI PO SEGMENTECH A OTC KATEGORIÍCH

    10.15 – 10.45 hod. Nákupní zvyklosti obyvatel ČR v jednotlivých kategoriích a hodnota a vlastní odpovědnost ke zdraví (prezentace výsledků omnibusového šetření v populaci ČR)
    Prezentace z loňského roku

    Mgr. Markéta Šafová, Head of Healthcare Research, ppm factum research s.r.o.

    10.45 – 11.15 hod. Mediální struktura komunikace u nejsilnějších a nejslabších značek farmacie – praktické příklady pro využití reálných příležitostí v současném trendu

    Ing. Petr Uchytil, MBA, Strategic Marketing Director, Lagardere Active

    11.15 – 11.30 hod. Coffee break

    3/ INTERNETOVÉ LÉKÁRNY A E-SHOPY V PROSTŘEDÍ OTC OMNICHANNELU

    11.30 – 12.00 hod. Penetrace vs. kanibalizace v omnichannel prostředí Pilulka lékáren?! Příklady kampaní z reálného prostředí e-shopu řetězce a aliance!

    Mgr. Michal Hanáček, COO, ředitel pro online a distribuci CZ/SK, Pilulka Lékárny, a.s.

    12:00 – 12:30 hod. Je vůbec omnichannel u OTC v e-farmacii realitou?

    Jakub Rož, CEO, Flow Media

    12.30 – 13.00 hod. Aktuální příležitosti farmaceutického výrobce v on-line a e-farmacii: vyhodnocení trendu e-shopů v posledních letech a budoucí vývoj internetové vs. kamenné lékárny

    Ing. Karel Klodner, výkonný ředitel Lekarna.cz/Mojalekaren.sk

     

    Přestávka na oběd: 13.00 -14.00 hod.

    Odpolední program konference: 14.00 – 18.00 hod.

    4/ MOTIVACE LÉKÁRNÍKŮ A LABORANTŮ PRO DISPENZACI OTC A PŘÍPRODEJ

    14.00 – 14.30 hod. Nové výzvy a příležitosti pro lékárny

    Rudolf Matějka, ředitel zdravotnické divize, DRFG, s.r.o.

    14.30 – 15.00 hod. Efektivita screeningových programů v lékárnách – výstupy z měření cévního zdraví a dopad na tržby a spolupráci s výrobci? Novinky ve spolupráci s výrobci pro tvorbu jejich značek

    Jaroslav Kozák, Alphega manager, Alliance Healthcare, s.r.o.        

    5/ ŘETĚZCE, ALIANCE, NEZÁVISLÉ A ÚSTAVNÍ LÉKÁRNY – EFEKTIVITA SPOLUPRÁCE VÝROBCE

    15.00 – 15.30 hod. CRM v řetězci lékáren: Efektivní cesta k budování loajality klienta

    Mgr. Hana Bambulová, MBA, obchodní ředitelka, Dr. Max

    15.30 – 16.00 hod. Klientský program – synergie slev a vystavení v prostředí řetězce

    Ing. Michal Jurča, provozní ředitel, BENU Česká republika a.s.

    16.00 – 16.30 hod. Coffee Break
    16.30 – 17.00 hod. Efektiní spolupráce výrobce, virtuálního řetězce a lékárny

    Ing. Filip Debef, CEO CYRMEX

    17.00 – 17.30 hod. Jak úspěšně expedovat OTC a odborný příprodej v praxi?

    PharmDr. Libor Číhal, CYRMEX

    17.30  – 18.00 hod. Ústavní lékárny a jejich atraktivita pro OTC/DS prodej – jak zvýšit záchyt Rx?

    PharmDr. Tomáš Florian, Lékárny AGEL