Pharmacy Key Account Manager ve farmacii – seminář

25. dubna 2017 Hotel Kings Court, U Obecního domu 3, Praha 1
Zobrazit program

08.30 – 09.00 hod. Registrace účastníků

09.00 – 12.30 hod. BLOK 1

  • Registr smluv a novela zákona o léčivech – výklad, praktické dopady a konkrétní příklady z praxe
    Mgr. Libor Štajer, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.
  • Bonus Management v praxi retailu – přímé a nepřímé bonusování
    PharmDr. Michal Krejsta, MBA, Generální ředitel / Předseda představenstva, OMEGA Pharma CZ&SK, Tajemník AVEL ČR, Tajemník AVEL SK, člen představenstva ČAFF, NOOL
  • Konstrukce bonusových schémat a nejčastěji používané bonusové modely. Daňové aspekty bonusů a compliance v oblasti pobídek ze strany farmaceutických firem
    Ing. Simona Fialová, MBA, ředitelka, FACTA – komplexní služby v oblasti daní, účetnictví a firemního poradenství
  • Key Account Management Pharmacy v praxi – struktura vs. Sales Force, Product Specialist a vs. Hospital KAM, KPIs, nástroje, generika vs. originály, OTC/DS
    Ing. Robert Sýkora, MHA, Cluster Market Access Director, Ipsen Pharma o.s.
  • Category Management v praxi (omyly a pilíře)
    Rudolf Matějka, ředitel zdravotnické divize, DRFG Medical

12.30 – 13.30 hod. Přestávka na oběd

13.30 – 15.00 hod. BLOK 2

  • DVD Strategie aneb Distribuce – Vizibilita – Doporučování u řetězce, aliance a nezávislé lékárny
    PharmDr. Michal Krejsta, MBA, Generální ředitel / Předseda představenstva, OMEGA Pharma CZ&SK, Tajemník AVEL ČR, Tajemník AVEL SK, člen představenstva ČAFF, NOOL
  • KAM Pharmacy – case studies úspěšné a neúspěšné spolupráce – očekávání lékárenského řetězce od spolupráce s výrobcem
    Mgr. Hana Bambulová, obchodní ředitelka, Dr. Max
  • KAM Pharmacy – case studies úspěšné a neúspěšné spolupráce – očekávání aliance/e-shopu od spolupráce s výrobcem
    Tomáš Baier, ředitel pro obchod a marketing CZ / SK, CoPharm, a.s.

15.00 – 15.30 hod. Přestávka

15.30 – 17.00 hod. BLOK 3

Závěrečná diskuse