Omnichannel marketing ve farmacii – konference II

28. dubna 2018 Aquapalace hotel Praha - Čestlice

Moderátorem celé celé konference bude Michal Krejsta, Omega Pharma

    Mám zájem o tuto akci
















    ORGANIZAČNÍ INFORMACE:

    Účastnický poplatek 9.500 Kč + 21% DPH

    Zahrnuje: účast na konferenci a občerstvení včetně oběda
    (na celkovou částku bude vystavena faktura – daňový doklad – po obdržení závazné přihlášky)
    Pro registraci použijte adresu:  nebo použijte registrační formulář níže.
    Nejpozději jeden týden před konáním konference obdrží každý registrovaný účastník e-mailem podrobné organizační informace.

    Program akce

    PROGRAM:

    08.30 – 09.00 hod.  Registrace účastníků

    09.00 – 12.00 hod. Dopolední část programu

    Digital Marketing, e-commerce a omnichannel – budoucí dopady do obchodních modelů ve farmacii

    David Seibert, Business Expandist, www.expandist.com

    Sociální sítě a jejich využití v marketingových kampaních

    Jakub Rož, Flow Media www.flowmedia.cz

    Key to success: Jak být v ČR úspěšný při omnichannel aktivitách, výhled na dalších 10 let, na co si dávat pozot. Jak pragmaticky nastartovat omnichannel I pro velmi malou firmu?

    Tomáš Khorel, IQVIA www.iqvia.com

    Digitální stopa v Omnichannel aneb „sledujte čísla“

    Všudepřítomná data nám dávají možnost zefektivnit a zlepšit výsledky našich kampaní. Zásadní otázkou zůstává, jak je zpracovat a jak v nich najít smysluplný výstup. Prezentace přináší vhled do nejtěžší disciplíny digitální komunikace:

    Zpracování a interpretace dat.

    Jaké přínosy přináší integrace mezi systémy a pokročilé vyhodnocení dat pro marketingové kampaně? Jaké moderní nástroje můžeme použít pro lepší targeting? Jaká data nás obkolopují a jak je můžeme využít pro efektivní prodej?

    Jan Chalas, ArcIT Consulting www.arcit.cz

    12.00 – 13.00 hod. Přestávka na oběd

    13.00 – 17.00 hod. Odpolední část programu

    Účastníci panelu expertů: Michal Krejsta, Libor Štajer, Rudolf Matějka, Martin Šlégl, David Seibert

    Prezentace z oblasti farmacie a zdravotnictví:

    Virtuální nemocnice a telemedicína na vzorku 10.000.000 pacientů v ČR na uLékaře.cz

    Tomáš Šebek, Meditorial  http://www.meditorial.cz/

    „Nové“ nástroje v online marketingu OTC přípravků – case study

    Vladimír Keršner, PharmaLink www.pharmalink.cz

    Zpracování několika kampaní z prostředí e-shopu

    Jan Ježek, Pilulka.cz www.pilulka.cz

    Plánujeme mintichannel kampaň krok za krokem – přípradová studie na imaginárních Rx produktu

    Nikola Kapnisti, Roche, s.r.o. www.roche.com

    Iniciativa nazvaná „Nenech to náhodě“. Iniciativa se zaměřuje na ženské zdraví, konkrétně na karcinom děložního hrdla a vyzývá ženy, aby o sebe pečovaly a chodily na pravidelné prohlídky ke gynekologovi.

    Ivana Kalmusová, Nikola Kapnisti, Roche, s.r.o. www.nenechtonahode.cz

    Gynekologie a cloudové řešení – Jak tato technologie mění zdravotnictví 21. století, Využití big dat v porodnictví

    David Dostal, FetView www.fetview.com/cs/

    Zde naleznete informace k naší nejbližší konferenci na podobné téma.