Novinky ve světě e-commerce a digital marketingu: Content & In-bound social marketing – konference

25. dubna 2019 Aquapalace hotel Praha - Čestlice

Děkujeme všem přednášejícím a účastníkům za velice podnětnou a inspirativní konferenci. Prezentace přednášejících, kteří se zveřejněním dali souhlas, naleznete níže.

Těšíme se na viděnou na některé další z našich vzdělávacích akcí,

Team Androsa

 

Program akce i s přílohami (vyžadováno heslo)
X
Zadané heslo není správné

Moderátor celé konference: Michal Krejsta, generální ředitel, LEXUM a.s., výkonný tajemník AVEL ČR a AVEL SK

Program konference: 09.00 – 17.00 hod.

08.30 – 09.00 hod. Registrace účastníků

09.00 – 13.00 Dopolední část konference

11.00 – 11.30 hod. Coffee Break

13.00 – 14.00 Přestávka na oběd

14.00 – 17.00 Odpolední část konference

15.30 – 16.00 hod. Coffee Break

  • Případová studie: Multimediální kampaň: Marťánci Futura
    Johana Radostová, Brand Manager a Petr Kálal, Digital Manager CZ/SK, Walmark, a.s.
  • Způsoby e-komunikace kojenecké výživy na odbornou a laickou veřejnost, využití influencerů na sociálních sítích
    Martin Myrdacz, Health Care Nutrition Director CZ, NUTRICIA

Po celou dobu konference bude pro konzultace přítomen advokát Mgr. Libor Štajer, který se dlouhodobě specializuje na oblast regulace komunikace, tedy i reklamy léčivých přípravků.

Moderátor celé konference: Michal Krejsta, generální ředitel, LEXUM a.s., výkonný tajemník AVEL ČR a AVEL SK

Program konference: 09.00 – 17.00 hod.

08.30 – 09.00 hod. Registrace účastníků

09.00 – 13.00 Dopolední část konference

  • Digitální marketing ve farmaceutickém průmyslu v ČR – jak si stojíme ve srovnání s EU a CEE? Jaké jsou nejúspěšnější případové studie?
    Martin Šlégl, General Manager CZ & SK, IQVIA
  • Novinky ve světě e-commerce a digital marketingu: Content & In-bound social marketing, Využití a přínosy influencerů pro brand awareness a inbound marketing
    KOVY, Karel Kovář, youtuber, vloger
  • Telemedicína uLekare.cz vs. in-bound marketing
    Tomáš Šebek, Managing Director, Meditorial

11.00 – 11.30 hod. Coffee Break

  • Video jako nástroj komunikace a edukace
    Petr Dvořák, Product Manager, EDUWIN
  • Ekosystém in-bound marketingu
    Robert Svoboda, ředitel, Focus Agency
  • In-bound řetězce a on-line novinky
    Michal Hanáček, COO, ředitel pro online a distribuci CZ/SK/RO, Pilulka Lékárny

13.00 – 14.00 Přestávka na oběd

14.00 – 17.00 Odpolední část konference

  • Sociální sítě a jejich rizika a příležitosti
    Jakub Rož, CEO, Flow Media
  • Pohled do zákulisí vzdělávání lékáren online
    Patrik Dolák, Product Manager, Health Communication
  • Klientský program řetězce a integrované sociální kampaně
    Jiří Navrátil, Executive Director for e-commerce, Dr. Max

15.30 – 16.00 hod. Coffee Break

  • Případová studie: Multimediální kampaň: Marťánci Futura
    Johana Radostová, Brand Manager a Petr Kálal, Digital Manager CZ/SK, Walmark, a.s.
  • Způsoby e-komunikace kojenecké výživy na odbornou a laickou veřejnost, využití influencerů na sociálních sítích
    Martin Myrdacz, Health Care Nutrition Director CZ, NUTRICIA

Po celou dobu konference bude pro konzultace přítomen advokát Mgr. Libor Štajer, který se dlouhodobě specializuje na oblast regulace komunikace, tedy i reklamy léčivých přípravků.