Novinky ve světě e-commerce a digital marketingu: Content & In-bound social marketing

25. dubna 2019 Aquapalace hotel Praha - Čestlice

Po loňské úspěšné konferenci o digitálním marketingu a e-commerce si Vás dovolujeme pozvat na druhý volně navazující ročník, kde budou představeny nové trendy.

Konference bude zaměřena velmi prakticky na návody, jak vytěžit z digitální prezentace maximum. Bude se hovořit o moderních strategiích online marketingu, které fungují. Program bude věnován nejen obchodování na intenetu, ale také obsahovému marketingu.

Mezi přednášejícími budou experti na různé oblasti marketingu a obchodu včetně známého youtubera a influencera Kovyho.

Mám zájem o tuto akci

















Oranizační informace

Účastnický poplatek

  • 9.500 Kč + 21% DPH

  • Zahrnuje: účast na konferenci (8.500 Kč + 21% DPH) a občerstvení (1.000 Kč + 15% DPH) včetně oběda.
  • Na celkovou částku bude vystavena faktura – daňový doklad – po obdržení závazné přihlášky.

Možnosti přihlášení

  • Pro registraci použijte adresu: konference@androsa.cz nebo použijte registrační formulář výše.
  • Nejpozději jeden týden před konáním konference obdrží každý registrovaný účastník e-mailem podrobné organizační informace.

Zobrazit program konference

Moderátor celé konference: Michal Krejsta, ředitel, LEXUM

Program konference: 09.00 – 17.00 hod.

Nejlepší a nejhorší případové studie digital marketingu ve farmacii a zdravotnictví a dopady na prodej v CR vs. EU
Martin Šlégl, General Manager CZ & SK, IQVIA

Novinky ve světě e-commerce a digital marketingu: Content & In-bound social marketing, Využití a přínosy influencerů pro brand awareness a inbound marketing
KOVY, Karel Kovář, youtuber, vloger

Telemedicína uLekare.cz vs. in-bound marketing
Tomáš Šebek, Managing Director, Meditorial

Příležitosti „edu“ projektů ve farmacii a zdravotnictví pro brand awareness a inbound marketing
Petr Dvořák, Product Manager, EDUWIN

Content marketing a USP management v oblasti OTC a Rx
Vladimír Keršner, ředitel, Pharmalink

Ekosystém in-bound marketingu
Robert Svoboda, ředitel, Focus Agency

In-bound řetězce a on-line novinky
Michal Hanáček, COO, Ředitel pro online a distribuci CZ/SK/RO, Pilulka Lékárny

Sociální sítě a jejich rizika a příležitosti
Jakub Rož, CEO, Flow Media

Klientský program řetězce a integrované sociální kampaně
Jiří Navrátil, Executive Director for e-commerce, Dr. Max

Způsoby e-komunikace kojenecké výživy na odbornou a laickou veřejnost, využití influencerů na sociálních sítích
Martin Myrdacz, Health Care Nutrition Director CZ, NUTRICIA