Vzhledem k současné situaci ohledně Covid-19 se termíny konferencí mohou změnit, budeme Vás průběžně informovat.

Digitální marketing a E-Commerce ve farmacii – konference

16. ledna 2018 Kings Court hotel Praha

Cíl konference:

–          Celková orientace v trendech v oblasti digitálního marketingu a E-Commerce
–          Specifika ve farmacii, zákonné regulace
–          Případové studie

Moderátor celé konference:
Michal Krejsta, Generální ředitel OMEGA – Perrigo CZ&SK, Předseda představenstva ČAFF, Člen představenstva NOOL, Tajemník AVEL SK

    Mám zájem o tuto akci

















    Organizační informace:

    Účastnický poplatek 9.500 Kč + 21% DPH
    Zahrnuje: účast na konferenci a občerstvení včetně oběda
    (na celkovou částku bude vystavena faktura – daňový doklad – po obdržení závazné přihlášky)

    Program akce

    Dopolední část konference 9.00 – 13.00 hod.:

    Uvedení do problematiky, obchodní model ve farmacii
    Michal Krejsta, Generální ředitel OMEGA – Perrigo CZ&SK http://www.omega-pharma.cz/

    Digital Marketing vs. E-Commerce, nástroje, specifika, uvedení do poblematiky
    David Seibert, Business Expandist, https://expandist.com

    Digital Marketing, nástroje, sociální sítě
    Jakub Rož, CEO, Flow Media https://flowmedia.cz/

    Jak funguje You Tube, porovnání s TV – zacílení na cílovou skupinu a očekávání
    David Seibert, Business Expandist, https://expandist.com

    Využívání dat při plánování a vyhodnocování marketingové komunikace
    David Krňák, Chief Media Officer, Publicis One CZ http://www.publicisone.cz/

    Digital Marketing v praxi, případové studie a ukázky kampaní z prostředí farmacie
    Vojtěch Lambert, CEO, LCG New Media, s.r.o. http://www.lcgnewmedia.cz/

    Oběd 13.00 – 14.00 hod.

    Odpolední část konference 14.00 – 18.00 hod.

    Trend investování do kanálu dle kategorii v České republice v kontextu CEE a EU (případové studie)
    Martin Šlégl, Engagement Manager, Consulting Services | South East Europe, IQVIA https://www.iqvia.com/

    Digitální marketing v oblasti léků na předpis, utopie nebo potenciál
    Nikola Kapnisti, Digital Marketing Manager, Roche http://www.roche.cz/

    Zákonná a etická pravidla a moderní online a digitální komunikace ve farmacii
    Libor Štajer, advokát, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.  https://www.kmvs.cz/

    E-Commerce v praxi farmacie, zkušenosti
    Vladimír Finsterle, CEO, Lékárna.cz https://www.lekarna.cz
    Michal Macourek, E-Commerce Manager, BENU Česká republika a.s.  https://www.benu.cz/

    Pohled na postavení kamenných lékáren a e-shopů nyní a v blízké budoucnosti
    Rudolf Matějka, ředitel zdravotnické divize DRFG Medical, Lékárna Na zdraví s.r.o. http://lekarnanazdravi.cz/