X
Program konference: 09.00 – 18.00 hod.
08.30 – 09.00 hod. Registrace účastníků
09.00 – 13.00 hod. Dopolední část konference
- Brand & Content Marketing – 10 hlavních výzev
Kateřina Borovanská, Asociace Content Marketingu, Managing Director, FREYA - Data a výzkum: 6 cest, jak poznat člověka
Michaela Raková, Head of Strategy & Analytics, Boomerang Communication - Využití a přínosy influencerů pro brand awareness a inbound marketing
Robert Svoboda, ředitel, Focus Agency - Influencer marketing – kdy a jak ho využít v marketingové strategii a plánování
Andrea Hurychová, Chief Strategist, WeDigital
11.00 – 11.30 hod. Coffee Break
- Zkušenosti influencera z praxe, rozbor spoluprací
Nikoleta Kováč, Surová dcérka - Užitečný web pro vás i pro zákazníky – jaký obsah (ne)funguje?
Jan Ambrož, Director of UX, Wunderman Thompson Prague - Jak využít podcastu k získání důvěry, přízně a růstu u nových zákazníků?
Dan Tržil, Podcast expert, Proti proudu - Firemní stránky, osobní profily – placené a organické možnosti LinkedInu pro budování vlastní i firemní značky
Adam Zbiejczuk, Communication & Social Media Manager, co-founder, Influencer.cz
13.00 – 14.00 hod. Přestávka na oběd
14.00 – 18.00 hod. Odpolední část konference
- In-bound řetězce a on-line novinky 2020
Michal Hanáček, COO, ředitel pro online a distribuci CZ/SK/RO, Pilulka Lékárny - Klientský program řetězce a integrované on-line sociální kampaně
Hana Bambulová, Komerční ředitelka Dr. Max - Odborné projekty a jejich přesah do online prostředí
Michal Macourek, e-commerce director CZ&SK, BENU
15.30 – 16.00 hod. Coffee Break
- Sociální sítě a jejich rizika a příležitosti
Jakub Rož, CEO, Flow Media - Content marketing ve farmaceutickém průmyslu v ČR – srovnání s EU & CEE a nejúspěšnější případové studie?
Michaela Míková, Consultant, IQVIA - Způsoby e-komunikace na odbornou a laickou veřejnost
Nikola Kapnisti, Digital Marketing Manager, Roche