Vzhledem k současné situaci ohledně Covid-19 se termíny konferencí mohou změnit, budeme Vás průběžně informovat.

Content Marketing Excellence 2020

18. června 2020 Aquapalace hotel Praha - Čestlice

18. června se po téměř čtyřměsíční pauze mohla uskutečnit konference Content Marketing Excellence 2020. Účastnilo se jí přes 60 osob, z čehož někteří sledovali dění v sále online u svých monitorů.

Těšíme se na brzké setkání na některé další z našich akcí.

Program akce i s přílohami (vyžadováno heslo)
X
Zadané heslo není správné

Moderátor celé konference: Michal Krejsta, generální ředitel, LEXUM a.s., výkonný tajemník AVEL ČR a AVEL SK, předseda představenstva SAPOCH, z.s.

Program konference:

Dopolední část konference

 

14.00 – 18.00 hod. Odpolední část konference

  • In-bound řetězce a on-line novinky 2020
    Michal Hanáček, COO, ředitel pro online a distribuci CZ/SK/RO, Pilulka Lékárny
  • Klientský program řetězce a integrované on-line sociální kampaně
    Hana Bambulová, Komerční ředitelka Dr. Max
  • Odborné projekty a jejich přesah do online prostředí
    Michal Macourek, e-commerce director CZ&SK, BENU
  • Sociální sítě a jejich rizika a příležitosti
    Jakub Rož, CEO, Flow Media
  • Content marketing ve farmaceutickém průmyslu v ČR – srovnání s EU & CEE a nejúspěšnější případové studie?
    Michaela Míková, Consultant, IQVIA
  • Způsoby e-komunikace na odbornou a laickou veřejnost
    Nikola Kapnisti, Digital Marketing Manager, Roche

Program konference: 09.00 – 18.00 hod.

08.30 – 09.00 hod. Registrace účastníků

09.00 – 13.00 hod. Dopolední část konference

  • Brand & Content Marketing – 10 hlavních výzev
    Kateřina Borovanská, Asociace Content Marketingu, Managing Director, FREYA
  • Data a výzkum: 6 cest, jak poznat člověka
    Michaela Raková, Head of Strategy & Analytics, Boomerang Communication
  • Využití a přínosy influencerů pro brand awareness a inbound marketing
    Robert Svoboda, ředitel, Focus Agency
  • Influencer marketing – kdy a jak ho využít v marketingové strategii a plánování
    Andrea Hurychová, Chief Strategist, WeDigital

11.00 – 11.30 hod. Coffee Break

  • Zkušenosti influencera z praxe, rozbor spoluprací
    Nikoleta Kováč, Surová dcérka
  • Užitečný web pro vás i pro zákazníky – jaký obsah (ne)funguje?
    Jan Ambrož, Director of UX, Wunderman Thompson Prague
  • Jak využít podcastu k získání důvěry, přízně a růstu u nových zákazníků?
    Dan Tržil, Podcast expert, Proti proudu
  • Firemní stránky, osobní profily – placené a organické možnosti LinkedInu pro budování vlastní i firemní značky
    Adam Zbiejczuk, Communication & Social Media Manager, co-founder, Influencer.cz                       

13.00 – 14.00 hod. Přestávka na oběd

14.00 – 18.00 hod. Odpolední část konference

  • In-bound řetězce a on-line novinky 2020
    Michal Hanáček, COO, ředitel pro online a distribuci CZ/SK/RO, Pilulka Lékárny
  • Klientský program řetězce a integrované on-line sociální kampaně
    Hana Bambulová, Komerční ředitelka Dr. Max
  • Odborné projekty a jejich přesah do online prostředí
    Michal Macourek, e-commerce director CZ&SK, BENU

15.30 – 16.00 hod. Coffee Break

  • Sociální sítě a jejich rizika a příležitosti
    Jakub Rož, CEO, Flow Media
  • Content marketing ve farmaceutickém průmyslu v ČR – srovnání s EU & CEE a nejúspěšnější případové studie?
    Michaela Míková, Consultant, IQVIA
  • Způsoby e-komunikace na odbornou a laickou veřejnost
    Nikola Kapnisti, Digital Marketing Manager, Roche