Pro našeho klienta, významnou farmaceutickou společnost, hledáme vhodné uchazeče na pozici do oblasti cenotvorby a oblastí souvisejících se vstupem inovativních léčivých přípravků na trh.
Popis role:
Nový kolega/kolegyně bude odpovědný za vypracování a implementaci strategií tvorby cen s cílem maximalizovat ziskovost farmaceutických produktů. Tato role vyžaduje hluboké porozumění dynamice trhu, konkurenčním informacím a metodikám tvorby cen. Ideální kandidát by měl mít silné analytické schopnosti, strategické myšlení a schopnost efektivně spolupracovat s týmy napříč funkcemi.
Požadované znalosti:
- Znalost místních pravidel pro tvorbu cen a úhrad (nemocnice, referenční skupiny atd.) napříč různými typy léků (originály, generika, biosimilární léky, léky s přidanou hodnotou)
- Znalost místní farmaceutické regulace a makro trendů v oblasti farmacie
- Schopnost identifikovat a spolupracovat s plátci a relevantními subjekty s cílem zajistit optimální podmínky pro cenu a úhrady značek společnosti
- Správa vztahů s vládními subjekty
Klíčové úkoly v jednotlivých oblastech:
Tvorba cen:
- Vypracování místní strategie cen a úhrad ve spolupráci s místními komerčními , sladění s regionálními cíli
- Vypracování potřebných dokumentů s podporou regionálního týmu pro jednání s různými zainteresovanými stranami v procesu úhrad a tvorby cen
- Realizace místní strategie cen a úhrad
- Monitorování místní implementace a reportování pokroku regionálnímu týmu
- Udržování a rozšiřování obchodních vztahů s místními plátci a poradci, jako jsou: orgány pro stanovení cen a úhrad, zdravotní pojišťovny, asociace pacientů, HTA orgány, tendrové organizace a další plátci
- Působit jako místní kontaktní bod pro všechny otázky týkající se přístupu na trh
Strategické plánování a cíl angažovanosti:
- Rozvoj a udržování vztahů se všemi úrovněmi vládních orgánů a autorit s cílem podpořit obchodní cíle
- Monitorování a analýza navrhované legislativy pro stanovení potenciálního dopadu na společnost
- Spolupráce s obchodními asociacemi
- Vývoj a realizace strategií tvorby cen pro nové a stávající produkty k dosažení obchodních cílů
- Provádění průzkumu trhu a konkurenční analýzy pro informování o rozhodnutích týkajících se cen
- Spolupráce s týmy napříč funkcemi, včetně marketingu, prodeje, přístupu na trh a financí, s cílem sladit strategie tvorby cen s celkovými obchodními cíli
Přístup na trh / Korporátní záležitosti:
- Vedení, koordinace, plánování, strukturování a prioritizace široké oblasti přístupových schopností na trhu za účelem navrhování a implementace inovativních řešení a služeb přístupu na trh a podpora týmové práce napříč funkcemi
- Definování strategických opatření pro změny na trhu, hledání inovativních řešení, jak urychlit vstup produktů společnosti na trh a proaktivně udržovat a optimalizovat přístup
- Zajištění cen a úhrad na národní a místní úrovni
- Úzká spolupráce s dalšími funkcemi, jako je medicínské oddělení a externí záležitosti, s cílem budovat sítě, porozumění a úzké vztahy s rozhodovacími orgány a využívat vliv prostřednictvím společných akčních programů
- Zajištění spolupráce s regionem a udržování povědomí a pochopení dopadu místních rozhodnutí na globální podnikání společnosti a pomoc při zjišťování, že regionální materiály splňují místní potřeby
- Podpora CM země při definování a implementaci strategie pobočky
- Poskytování strategického příspěvku do dlouhodobého procesu plánování
Požadované dovednosti:
- Řízení složité spolupráce napříč funkcemi, pro zefektivnění strategie přístupu na trh
- Inovace pro vytvoření efektivní strategie přístupu na trh napříč různými subjekty
- Pochopení důsledků místních akcí pobočky na ostatní pobočky
- Identifikace a sdílení osvědčených postupů
- Dobré mezilidské dovednosti pro usnadnění týmové práce a budování sítí
Požadované znalosti:
- Zdravotnické prostředí v České republice, včetně hluboké znalosti mechanismů plátců a poskytovatelů, finančních toků a legislativy ovlivňující přístup na trh farmaceutických produktů
- Důkladné porozumění zdravotnickým systémům, aby bylo možné mít pohled EU při přijímání místních rozhodnutí
- Využití výpočtů v Excelu, analýza různých scénářů
- Hluboké porozumění cenovým a úhradovým specifikům ve farmaceutickém průmyslu
- Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
- Schopnost spolupracovat v prostředí týmu společnosti napříč funkcemi
- Silné projektové řízení a zaměření na detail
Zkušenosti: Minimálně 5 let zkušeností s prací s plátci a poskytovateli v České republice, se zaměřením na zajištění přístupu farmaceutických produktů na trh.
V případě, že Vás nabízená pracovní příležitost oslovila, budeme se těšit na Vaše CV doplněné fotografií a motivačním dopisem na adrese