Semináře a workshopy

BLÍŽÍCÍ SE AKCE:

05.06.2018

5. - 6. červen 2018, Harmony Club Hotel Špindlerův Mlýn

02.10.2018

2. říjen 2018, Aquapalace hotel Praha

22.11.2018

22. - 23. listopad 2018, hotel Hesperia Olomouc

SLEDUJTE NÁS:

ODBĚR NEWSLETTERU:

Omnichannel marketing ve farmacii - konference II

26. duben 2018, Aquapalace hotel Praha

Moderátorem celé celé konference bude Michal Krejsta, Omega Pharma

PROGRAM:

08.30 - 09.00 hod.  Registrace účastníků

09.00 – 12.00 hod. Dopolední část programu

Digital Marketing, e-commerce a omnichannel - budoucí dopady do obchodních modelů ve farmacii

David Seibert, Business Expandist, www.expandist.com

Sociální sítě a jejich využití v marketingových kampaních

Jakub Rož, Flow Media www.flowmedia.cz

Key to success: Jak být v ČR úspěšný při omnichannel aktivitách, výhled na dalších 10 let, na co si dávat pozot. Jak pragmaticky nastartovat omnichannel I pro velmi malou firmu?

Tomáš Khorel, IQVIA www.iqvia.com

Digitální stopa v Omnichannel aneb "sledujte čísla"

Všudepřítomná data nám dávají možnost zefektivnit a zlepšit výsledky našich kampaní. Zásadní otázkou zůstává, jak je zpracovat a jak v nich najít smysluplný výstup. Prezentace přináší vhled do nejtěžší disciplíny digitální komunikace:

Zpracování a interpretace dat.

Jaké přínosy přináší integrace mezi systémy a pokročilé vyhodnocení dat pro marketingové kampaně? Jaké moderní nástroje můžeme použít pro lepší targeting? Jaká data nás obkolopují a jak je můžeme využít pro efektivní prodej?

Jan Chalas, ArcIT Consulting www.arcit.cz

12.00 – 13.00 hod. Přestávka na oběd

13.00 – 17.00 hod. Odpolední část programu

Účastníci panelu expertů: Michal Krejsta, Libor Štajer, Rudolf Matějka, Martin Šlégl, David Seibert

Prezentace z oblasti farmacie a zdravotnictví:

Virtuální nemocnice a telemedicína na vzorku 10.000.000 pacientů v ČR na uLékaře.cz

Tomáš Šebek, Meditorial  http://www.meditorial.cz/

„Nové“ nástroje v online marketingu OTC přípravků – case study

Vladimír Keršner, PharmaLink www.pharmalink.cz

Zpracování několika kampaní z prostředí e-shopu

Jan Ježek, Pilulka.cz www.pilulka.cz

Plánujeme mintichannel kampaň krok za krokem - přípradová studie na imaginárních Rx produktu

Nikola Kapnisti, Roche, s.r.o. www.roche.com

Iniciativa nazvaná "Nenech to náhodě". Iniciativa se zaměřuje na ženské zdraví, konkrétně na karcinom děložního hrdla a vyzývá ženy, aby o sebe pečovaly a chodily na pravidelné prohlídky ke gynekologovi.

Ivana Kalmusová, Nikola Kapnisti, Roche, s.r.o. www.nenechtonahode.cz

Gynekologie a cloudové řešení - Jak tato technologie mění zdravotnictví 21. století, Využití big dat v porodnictví

David Dostal, FetView www.fetview.com/cs/

Zde naleznete informace k naší nejbližší konferenci na podobné téma.

ORGANIZAČNÍ INFORMACE:

Účastnický poplatek 9.500 Kč + 21% DPH

Zahrnuje: účast na konferenci a občerstvení včetně oběda
(na celkovou částku bude vystavena faktura – daňový doklad – po obdržení závazné přihlášky)
Pro registraci použijte adresu: konference@androsa.cz nebo použijte registrační formulář níže.
Nejpozději jeden týden před konáním konference obdrží každý registrovaný účastník e-mailem podrobné organizační informace.

Registrace na akci



Souhlasím se zpracováním osobních údajů
Souhlasím se zasíláním novinek

Partneři 2