Konference

XX. OTC Konference

3. říjen 2017, Aquapalace hotel Praha - Čestlice

PRODEJ A MARKETING OTC A DS
– nové příležitosti pro úspěšné řízení značky, tržeb a nákladů aneb integrované marketingové kampaně v praxi!

Témata:

  • velikost trhu a jeho vývoj
  • nákupní zvyklosti populace ČR v jednotlivých kategoriích, samoléčba
  • aktuální legislativa v oblasti komunikace OTC a DS
  • efektivní mediální komunikace
  • Internetové lékárny a jejich postavení na trhu
  • úloha a motivace lékárníků při prodeji a lékařů při doporučování OTC a DS
  • lékárenské řetězce, přehled, pozice na trhu, spolupráce s výrobci
  • ústavní lékárny a jejich postoj k prodeji OTC a DS

 Program konference:

09.00 – 18.00 hod.

Moderátor: PharmDr. Michal Krejsta, MBA, Generální ředitel OMEGA Pharma CZ&SK, Předseda představenstva ČAFF, Člen představenstva NOOL, Tajemník AVEL SK

Registrace účastníků: 08.30 - 09.00 hod.

Dopolední program konference: 09.00 - 13.00 hod.

09.00 – 09.45 hod. Velikost a vývoj OTC trhu České republiky vs. Slovensko a dynamika klíčových kategorií

RNDr. Hynek Valerián, CSc., MBA, Senior Manager, Offering Management, QuintilesIMS

09.45 – 10.15 hod. Volně prodejné přípravky v lékárně a aktuální legislativa: vývoj, změny a praktické příklady (rizika a příležitosti reklamy)

Mgr. Libor Štajer, advokát, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.

10.15 – 10.45 hod. Nákupní zvyklosti obyvatel ČR v jednotlivých kategoriích a hodnota a vlastní odpovědnost ke zdraví (prezentace výsledků omnibusového šetření v populaci ČR)

Mgr. Markéta Šafová, Head of Healthcare Research, ppm factum research s.r.o.

10.45 – 11.15 hod. Mediální struktura komunikace u nejsilnějších a nejslabších značek farmacie – praktické příklady pro využití reálných příležitostí v současném trendu

Mgr. Martina Říhová, Chief Integration Officer CE, PublicisOne 

11.15 – 11.30 hod. Coffee break

11.30 – 12.00 hod. Penetrace vs. expanze OTC/DS aneb jak úspěšně řídit značku, tržby a náklady?!

Moderátor: PharmDr. Michal Krejsta, MBA, Generální ředitel OMEGA Pharma CZ&SK, Předseda představenstva ČAFF, Člen představenstva NOOL, Tajemník AVEL SK

12.00 – 12.30 hod. Příležitosti farmaceutického výrobce v on-line a e-farmacii: vyhodnocení trendu e-shopů v posledních letech a budoucí vývoj internetové vs. kamenné lékárny

PharmDr. Vladimír Finsterle, CEO, Lékárna CZ

Přestávka na oběd: 12.30 -14.00 hod.

Odpolední program konference: 14.00 - 18.00 hod.

14.00 – 14.45 hod. Posledních 10 let se lékárny stále intenzivněji řetězí a benefitují z objemu. My jsme se vydali opačným směrem!

Rudolf Matějka, výkonný ředitel, DRFG Medical, s.r.o.

14.45 – 15.15 hod. Lékárníci a laboranti – jejich úloha a motivace při prodeji a doporučování OTC a DS, význam vzdělávání

Mgr. Hana Bambulová, obchodní ředitelka, Dr.Max

15.15 – 15.45 hod. Vývoj lékárenských aliancí v České republice – čím se odlišují a jak zajišťují efektivitu marketingových investic výrobců v místě prodeje?                                                                                                            

Ing. Lubomír Calta, výkonný ředitel, Magistra, a.s. prezentace

15.45 – 16.00 hod. Coffee Break

16.00 – 16.30 hod. Přímá podpora prodeje skrze konkrétní sell-out motivaci expedienta – praktické příklady z prostředí slovenské aliance                                          

Mgr. Robért Ďuriš, CEO Vaša lekáreň, MedArt

16.30 – 17.00 hod. Push&Pull strategie a atraktivita nabídky výrobce v prostředí aliance-pevné sítě a e-shopu  

Tomáš Baier, ředitel pro obchod a marketing, Pilulka, CoPharm, TopFarma

17.00 – 17.30 hod. Efektivita marketingových investic: 5 základních pravidel a novinky pro úspěšnou spolupráci výrobce-lékárna skrze velkodistribuci    

Pavel Jinoch, Komerční manager, Alphega lékárny        
 

17.30 – 18.00 hod. Lékaři a lékárna jako pevná součást zdravotního systému: inspirace a nástroje-jak úspěšně spolupracovat při doporučování OTC a DS  

Mgr. Renata Chourová, provozní manažer, DRFG Medical s.r.o.

ORGANIZAČNÍ INFORMACE:

Účastnický poplatek 9.500 Kč + 21% DPH

Balíček XX. OTC Konference + Efektivní Key Account Approach mezi výrobcem / distribucí a nemocnicí cena dohromady 22.000 Kč + 21% DPH

Zahrnuje: účast na konferenci a občerstvení včetně oběda
(na celkovou částku bude vystavena faktura – daňový doklad – po obdržení závazné přihlášky)

Pro registraci použijte adresu: konference@androsa.cz nebo použijte registrační formulář níže.

Nejpozději jeden týden před konáním konference obdrží každý registrovaný účastník e-mailem podrobné organizační informace.

Registrace na akci



Souhlasím se zpracováním osobních údajů
Souhlasím se zasíláním novinek

Partneři 2