REALIZOVANÉ AKCE

XI. konference Rizika v činnostech farmaceutické společnosti

17. - 18. květen 2016, Harmony Club hotel Špindlerův Mlýn

Harmony Club Hotel
Martina Grusová
plénum
Jiří Stránský
Libor Štajer
plénum
Alena Tomášková
BLOK 1
plénum (Lubomír Chudoba)
Michal Hojný, Tomáš Doležal
Petr Honěk
BLOK 1
plénum
BLOK 2 - management nemocnic
BLOK 2
Michal Krejsta, Robert Sýkora

Program konference:

17.5.2016 - úterý

09.00 – 10.00 hod.     Registrace účastníků

10.00 – 10.20 hod.     Zahájení a úvodní prezentace partnerů konference
Mgr. Martina Grusová, Managing Director, Androsa, s.r.o.
PharmDr. Jiří Stránský, Business Director Pharma, Sprinx Systems, a.s. prezentace
Ing. Milan Pulda, výkonný ředitel, RENOCAR, a.s. Praha Čestlice prezentace

10.20 – 13.30 hod.     BLOK 1

Aktuální otázky v činnosti, organizaci a přístupu správních orgánů a to mimo jiné i v oblasti dozoru a regulace – otevřená diskuse

Moderátor: Mgr. Libor Štajer, advokát, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.

10.20 – 11.20 hod.     Aktuální otázky v činnosti, organizaci a přístupu správních orgánů a to mimo jiné i v oblasti dozoru a regulace – otevřená diskuse prezentace

Členové:
PharmDr. Zdeněk Blahuta, ředitel, Státní ústav pro kontrolu léčiv
PharmDr. Alena Tomášková, ředitelka odboru farmacie, Ministerstvo zdravotnictví ČR prezentace

11.35 – 12.35 hod.     Aktuální témata, otázky a nejbližší vývoj v oblasti cen a úhrad léčivých přípravků – pohledem plátců, regulátorů, účastníků řízení i nezávislých odborníků – otevřená diskuse prezentace

 

Členové:
MUDr. Tomáš Doležal, PhD., Scientific Director, VALUE OUTCOMES s.r.o.
Mgr. Michal Hojný, vedoucí ústavní lékárny, IKEM, člen představenstva České lékárnické komory
MUDr. JUDr. Petr Honěk, náměstek ředitele pro zdravotní péči, VZP ČR
Mgr. Kateřina Podrazilová, Ph.D., předsedkyně lékové komise, Svaz zdravotních pojišťoven
Mgr. Helena Skácelová, sekce cenové a úhradové regulace, Státní ústav pro kontrolu léčiv

12.45 – 13.30 hod.     Zákon o registru smluv – aktuální stav, očekávaný vývoj a dopady po účinnosti zákona – otevřená diskuse prezentace

Členové:
JUDr. Radek Policar, náměstek pro legislativu, Ministerstvo zdravotnictví ČR
Mgr. Michal Hojný, vedoucí ústavní lékárny, IKEM, člen představenstva České lékárnické komory
PharmDr. Michal Krejsta, MBA, Generální ředitel / Předseda představenstva, OMEGA Pharma CZ&SK, Tajemník AVEL ČR, člen představenstva ČAFF

13.30 – 14.30 hod. Přestávka na oběd

14.30 – 18.00 hod. - BLOK 2

Příležitosti a výzvy českých nemocnic v roce 2016 aneb imperativy úhrad po segmentech, vývoj centrové péče a efektivní nákupy a pozitivní listy.
(interaktivní moderovaná panelová diskuse se zástupci managementu významných nemocnic, nemocničních holdingů a sdružení nemocnic o současné situaci na poli ústavní zdravotní péče a jak v ní uspět)

Moderátoři:
PharmDr. Michal Krejsta, MBA, Generální ředitel / Předseda představenstva, OMEGA Pharma CZ&SK, Tajemník AVEL ČR, člen představenstva ČAFF prezentace
Ing. Robert Sýkora, Cluster Market Access Director, Ipsen Pharma o.s. prezentace

Účast v panelové diskusi potvrdili:

Ing. Radovan Drnek, Vedoucí odboru zdravotního pojištění, Fakultní nemocnice Motol
Ing. Michal Filip , Obchodní náměstek, Fakultní nemocnice Hradec Králové
MUDr. Tomáš Gottvald, generální ředitel, Nemocnice Pardubického kraje
Mgr. MUDr. Markéta Hellerová, náměstkyně pro léčebnou péči, Všeobecná fakultní nemocnice
PharmDr. Petr Horák, vedoucí ústavní lékárny, Fakultní nemocnice v Motole
Ing. František Lambert, generální ředitel a předseda představenstva, Iscare
Ing. Čeněk Merta, MBA, obchodní náměstek, Fakultní nemocnice Olomouc
Ing. Tomáš Stejskal, ředitel, Nemocnice Třinec
MUDr. Lukáš Velév, MHA, ředitel, Nemocnice Jihlava

20.00 hod. – Společenský večer

18.5.2016 - středa

09.30 – 13.00 hod. - BLOK 3
Obchodní a marketingové nástroje ve farmacii - trendy

09.30 – 10.00     Zahájení, moderátor: Karel Křivan, PR konzultant
                              Efektivní komunikace v postmediální době prezentace

10.00 – 10.20     Salesforce automatizace prodejních procesů v B2B
Ing. Lukáš Bartoš, Salesforce Competency Leader, Sprinx Systems, a.s.

10.20 - 10.40     CLM marketing v praxi – případová studie využití systému e-Octopus k optimalizaci marketingové strategie
MUDr. Jiří Kubáček, MBA, Obchodní ředitel, DMD agency s.r.o.

10.40 - 11.00     Email marketing chytře – iSMTP prezentace
Jiří Jinger, Head of Support Department, Sprinx Systems, a.s. 
Bc. Petr Pexa, Sales Manager, Sprinx Systems, a.s.

11.00 – 11.15    Přestávka

11.15 – 12.00    Český farmaceutický trh v regionálním kontextu prezentace
Martin Šlégl, Senior Consultant, IMS Health, a.s.

12.15 – 13.15    Efektivní a snadno měřitelné nástroje pro optimalizaci ochodu na lékárnách prezentace
Rudolf Matějka, jednatel, Mentoria / Ing. Petr Řezníček, obchodní ředitel, Walmark

Oběd, závěr konference
(Oběd bude podáván od 12.00 do 15.00 hod.)

Organizační informace:

Účastnický poplatek: 19.500 Kč + 21% DPH
Zahrnuje: účast na konferenci po dobu dvou dnů, tištěné materiály, občerstvení během celé konference včetně 2x oběda a 1x večeře formou bufetu, ubytování na jednu noc od 17. do 18.5.2016 a poplatku za parkování v hotelu.

Účastník bude registrován na základě vyplněné on-line přihlášky na této stránce nebo zasláním e-mailové zprávy na adresu: konference@androsa.cz

Na základě této závazné přihlášky bude vystavena faktura a odeslána poštou na adresu uvedenou na přihlášce. Pokud se fakturační adresa liší od adresy doručovací, prosím uveďte tuto eventualitu v poznámkách on-line formuláře nebo v e-mailové zprávě. Zároveň bude registrovanému účastníkovi automaticky rezervováno ubytování v hotelu na jednu noc podle propozic viz výše. Nejpozději jeden týden před konáním konference obdrží každý registrovaný účastník e-mailem podrobné organizační informace včetně potvrzení o rezervaci ubytování.

Pokud registrovaný účastník zruší svou účast méně než 5 pracovních dnů před konáním konference, bude účtován storno poplatek ve výši 50% z fakturované částky. Je však samozřejmě možné v takovém případě vyslat náhradníka.

Registrace na akci



Souhlasím se zpracováním osobních údajů
Souhlasím se zasíláním novinek

Partneři 2