REALIZOVANÉ AKCE

Pharmacy Key Account Manager ve farmacii - seminář

25. 4. 2017, Hotel Kings Court, U Obecního domu 3, Praha 1

Seminář je určen pro obchodníky, jejichž klíčovými zákazníky jsou lékárenské řetězce, aliance a nezávislé lékárny.

Seminář bude veden interaktivní formou. Program je strukturován tak, aby vždy po teoretické a faktické prezentaci následovala interakce účastníků s přednášejícím. Účastníci si budou postupně na základě jednotlivých poznatků vytvářet vlastní strategii práce s klíčovými zákazníky a zároveň budou mít možnost se s vybranými klíčovými zákazníky osobně setkat.

 Moderátorem celého programu bude PharmDr. Michal Krejsta, MBA

Program:

08.30 – 09.00 hod. Registrace účastníků

09.00 – 12.30 hod. BLOK 1

Registr smluv a novela zákona o léčivech - výklad, praktické dopady a konkrétní příklady z praxe
Mgr. Libor Štajer, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.

Bonus Management v praxi retailu - přímé a nepřímé bonusování
PharmDr. Michal Krejsta, MBA, Generální ředitel / Předseda představenstva, OMEGA Pharma CZ&SK, Tajemník AVEL ČR, Tajemník AVEL SK, člen představenstva ČAFF, NOOL

Konstrukce bonusových schémat a nejčastěji používané bonusové modely. Daňové aspekty bonusů a compliance v oblasti pobídek ze strany farmaceutických firem
Ing. Simona Fialová, MBA, ředitelka, FACTA - komplexní služby v oblasti daní, účetnictví a firemního poradenství

Key Account Management Pharmacy v praxi - struktura vs. Sales Force, Product Specialist a vs. Hospital KAM, KPIs, nástroje, generika vs. originály, OTC/DS
Ing. Robert Sýkora, MHA, Cluster Market Access Director, Ipsen Pharma o.s.

Category Management v praxi (omyly a pilíře)
Rudolf Matějka, ředitel zdravotnické divize, DRFG Medical

12.30 – 13.30 hod. Přestávka na oběd

13.30 – 15.00 hod. BLOK 2

DVD Strategie aneb Distribuce - Vizibilita - Doporučování u řetězce, aliance a nezávislé lékárny
PharmDr. Michal Krejsta, MBA, Generální ředitel / Předseda představenstva, OMEGA Pharma CZ&SK, Tajemník AVEL ČR, Tajemník AVEL SK, člen představenstva ČAFF, NOOL

KAM Pharmacy - case studies úspěšné a neúspěšné spolupráce - očekávání lékárenského řetězce od spolupráce s výrobcem
Mgr. Hana Bambulová, obchodní ředitelka, Dr. Max

KAM Pharmacy - case studies úspěšné a neúspěšné spolupráce - očekávání aliance/e-shopu od spolupráce s výrobcem
Tomáš Baier, ředitel pro obchod a marketing CZ / SK, CoPharm, a.s.

15.00 – 15.30 hod. Přestávka

15.30 – 17.00 hod. BLOK 3

KAM Pharmacy - case studies úspěšné a neúspěšné spolupráce - očekávání nezávislých lékáren od spolupráce s výrobcem
Ing. Filip Debef, ředitel, Cyrmex

ECMS a efektivní Pharmacy Management (řízení speciálních nabídek a dobropisů)
PharmDr. Jiří Stránský, Business Director Pharma, Sprinx Systems

Závěrečná diskuse

ORGANIZAČNÍ INFORMACE:

Účastnický poplatek 15.000 Kč + 21% DPH

Při účasti dvou a více osob z jedné společnosti nabízíme slevu 10%.

Zahrnuje: účast na konferenci a občerstvení včetně oběda
(na celkovou částku bude vystavena faktura – daňový doklad – po obdržení závazné přihlášky)

Pro registraci použijte adresu: konference@androsa.cz nebo použijte registrační formulář níže.

Nejpozději jeden týden před konáním konference obdrží každý registrovaný účastník e-mailem podrobné organizační informace.

Registrace na akci



Souhlasím se zpracováním osobních údajů
Souhlasím se zasíláním novinek

Partneři 2