Lektoři

Lektoři

Lucie Borská

V oblasti farmaceutického obchodu pracuje od roku 1999 postupně na pozicích produktového manažera a manažera obchodní jednotky prodeje (BUM) v České republice i v zahraničí v mezinárodní generické společnosti. V současné době se věnuje konzultační a školící činnosti na projektech z oblasti farmaceutického marketingu a na projektech prohlubujících komunikační dovednosti.

Mgr. Libor Štajer

Absolvent Právnické fakulty Masarykovy university v Brně, jazyková stáž v USA, praxe: account manager v reklamní agentuře AETNA, spol. s r.o., více než 7 let právní praxe (z toho 3 roky právní praxe v AK Winter & spol.), od 1.1. 2006 partnerem AK KMVS. Publikační činnost v časopisu Strategie, Media a Marketing, Trend marketing, Marketing Magazine, Zdravotnické noviny, Pharm Business Magazine atd. Přednášková činnost na VŠE, Fakultě sociálních věd UK, Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.

Pavel G. Kučera

Pavel Kučera se zabývá PR a komunikacemi skoro 20 let. V oblasti zdravotnického PR se pohyboval přes 10 let coby konzultant a partner v PR agentuře, která se m.j. specializovala na zdravotnictví. V minulosti pracoval pro farma klienty i neziskové organizace zabývající se vzděláváním v oblasti zdravotnictví. Mezi významné klienty a instituce, pro které pracoval, patří např. : GlaxoSmithline, Pfizer, Česká lékařská komora, AIFP, Roche, IZIP a jiné. Dále spolupracoval s Českou společností pro podporu zdraví na projektech na téma: Kouření, Inkontinence a jiné. Mimo práci komerčního charakteru má za sebou desítky hodin přednášek na téma zdravotnického PR.

Ing. Vladimír Keršner, PhD., MBA

Více než 10 let se pohybuje v prostředí farmacie. Pracoval v top managementu několika farmaceutických společností, následně v marketingových a komunikačních společnostech specializovaných na farmaceutický trh. V současné době se věnuje řízení vlastní společnosti Pharmalink, která se věnuje podpoře marketingu, komunikace, obchodu a e-služeb převážně ve farmaceutických společnostech. Působí také jako lektor v oblasti internetového marketingu.

RNDr. Peter Balog

Od roku 1992 působil v reklamních agenturách Saatchi&Saatchi, Lowe, Ogilvy and Mather. Od roku 2004 vede vlastní reklamní agenturu Inventive Healthcare Communications se zaměřením na oblast farmacie a zdravotnictví. Je spoluautorem knižní publikace Marketing ve farmacii a přispěvatelem časopisů Marketing & Media a PharmBusiness Magazine v oblasti reklamy a komunikace farmaceutických značek.

Ivan Borský (MVDr., PhD. MBA)

V oblasti farmaceutického obchodu pracuje od roku 1993. Za uplynulou dobu prošel nejrůznějšími pozicemi od medicínského reprezentanta přes produktového manažera, manažera obchodní jednotky, až po ředitele prodeje a marketingu a to v mezinárodních originálních i generických společnostech v České republice i v zahraničí. V současné době pracuje jako nezávislý odborník na školících a realizačních projektech v oblasti farmaceutického marketingu a efektivity prodeje farmaceutických výrobků.

Mgr. Tomáš Cikrt

Vystudoval farmacii na univerzitě Komenského v Bratislavě. Působil jako šéfredaktor týdeníku Zdravotnické noviny. Byl předsedou obecně prospěšné organizace Koalice pro zdraví a je zakladatel občanského sdružení Paleček - společnost lidí malého vzrůstu. Od září 2009 moderoval televizní debatu na soukromé televizi Z1. V letech 20072009 pracoval jako mluvčí ministerstva zdravotnictví, řízeného tehdy Tomášem Julínkem z ODS.Je autorem knihy Příběhy léků, kterou vydal Státní ústav pro kontrolu léčiv v letošním roce. Kniha je určena pro pacienty jako jeden z nástrojů pro správné užívání léků. Knížka Příběhy léků je rozdělena do několika částí. Pacienti se dozvědí nejen o tom, jak se léky vyrábějí a jak působí, ale poznají třeba i mechanismus nastavování úhrad nebo se dozvědí, co všechno najdou na receptu od lékaře. V současné době Tomáš Cikrt působí jako nezávislý konzultant a publicista.

Dr. Hynek Valerián, MBA, Senior Manager, IMS Health

Mgr. Tomáš Krejčíř

Vystudoval Divadelní akademii Múzických umění v Praze, obor herectví. Profesní zkušenosti: pracoval jako hlasatel České televize, jako moderátor různých pořadů včetně Snídaně s Novou (trvá stále), moderátor rádia VOX a City. Je divadelním i televizním hercem, 10 let měl stálé angažmá v Činoherním studiu v Ústí nad Labem, v současné době hostuje v různých divadelních představeních a souborech. Účinkuje v televizních inscenacích a seriálech, např. Rodinná pouta nebo Ordinace v růžové zahradě. Je také mediální tváří reklamních kampaní, např. pro Baťa, Procter & Gamble, Cottonfield apod. Moderuje ročně desítky společenských i firemních akcí, konferencí apod. Od roku 2007 spolupracuje s Androsa, s.r.o. při realizaci tréninků komunikačních a prezentačních dovedností.

Mgr. Martina Peřinová

Vystudovala obor vzdělávání dospělých a řízení lidských zdrojů. V oblasti HR se pohybuje 15 let, 10 let působila v personálně-poradenské společnosti pro farmacii na pozici HR Manager a Senior Consultant. Zabezpečovala lidské zdroje pro interní účely (cca 70 zaměstnanců, převážně outsourcing), současně i personálně poradenské služby v oblasti recruitmentu pro klienty – farmaceutické a zdravotnické společnosti. V současnosti vede vlastní agenturu Androsa, s.r.o., která poskytuje služby v oblasti personálního poradenství a vzdělávání pro farmaceutické a zdravotnické společnosti v ČR.

Bc. Jaroslava Tomsová

Vystudovala obor Vzdělávání dospělých, je absolventka mnoha prestižních seminářů z oblasti barevné analýzy, stylu, psychologie odívání, ale i koučinku, leadership Grid a mnoha dalších. Pracuje jako nezávislý lektor, konzultant a kouč v oblasti měkkých dovedností (např. profesionální image, obchodní etiketa, prezentační dovednosti, komunikace, vztahová inteligence, kreativita a work-life balance styl). Je aktivní konzultantkou v oblasti vizážistiky, individuální barevné analýzy, harmonizace osobnosti a stylu, make-up a tvorby profesionálního image. Spolupracovala s televizí Prima, publikuje v časopisech a je spoluautorkou několika odborných publikací.

Eliška Hašková Coolidge

Eliška Hašková Coolidge

V jejích osmi letech emigrovala její rodina do USA. Od roku 1998 žije opět v ČR. Vystudovala prestižní Georgetown University od Foreign Service obor diplomacie. Profesní kariéru začala v Bílém domě, kde pracovala jako zvláštní asistentka pěti amerických prezidentů. Založila a řídila kancelář prezidentských práv, jejímž úkolem je zajišťovat styk s veřejností. Po osmnácti letech přešla na ministerstvo zahraničních věcí USA, kde pracovala mimo jiné jako náměstkyně šéfa protokolu Spojených států a jako alternující zástupce velvyslance v Organizaci amerických států. Prostřednictvím své agentury Coolidge Consulting Services napomáhá společenským i podnikatelským kontaktům mezi Českou republikou a USA a poskytuje poradenství v otázkách personalistiky, PR, gastronomie a turistiky a zabývá se otázkami protokolu a etikety. Působí aktivně také v několika charitativních organizacích, v Americké obchodní komoře a ve správní radě Amerického institutu pro politické a ekonomické systémy. Byla oceněna cenou Významná Češka v zahraničí. Je patronkou projektu Manuál úspěšné ženy. V současné době se intenzivně věnuje výuce etikety a společenského chování.

Jan Hirsch

Certifikovaný Interní auditor systému jakosti ISO 19011; ISO 9001:2000; a systémový Auditor ISO/TS 16949:2002. Během 17 let praxe v mezinárodním nákupu a logistice pracoval mimo jiné jako strategický vyjednavač, Senior sourcing logistics specialist & Supply Chain Auditor EMEA pro Black & Decker; manažerrozvoje nákupních procesů a posléze ředitel nákupu Unipetrol services, s.r.o. (centra sdílených služeb skupiny Unipetrol). Nyní pracuje jako vedoucí klientského obchodního týmu pro NAR marketing s.r.o./Sentinet. Jako lektor se věnuje se elektronizaci, optimalizaci a neustálému zlepšování procesů nákupu, logistiky a správy majetku s využitím metodologie a filozofie Lean Six Sigma (Lean 6σ – Black Belt Practicioner) a konzultacím v procesním řízení a nákupu.

Mgr. Michal Hojný

Michal Hojný nastoupil po absolutoriu farmaceutické fakulty v Brně v roce 1999 do pražského IKEM, kde pracuje doposud, od roku 2004 jako vedoucí lékárník. V rámci specializační přípravy složil v letech 2002 a 2007 dvě atestace. V IKEM prosazuje maximální využití odborného potenciálu pracovníků lékárny zapojením do multidisciplinárních týmů ať již v rámci péče o hospitalizované, tak ambulantně léčené pacienty. Ústavní lékárna je v IKEM odpovědná za provádění cenových soutěží na většinu léčivých přípravků a zdravotnických prostředků. V roce 2003 byl zvolen členem Představenstva České lékárnické komory, od roku 2007 do roku 2011 vykonával funkci viceprezidenta a od roku 2011 vykonává funkci člena představenstva. Od roku 2010 je členem výboru České farmaceutické společnosti JEP.

PharmDr. Michal Krejsta, MBA

Michal Krejsta vystudoval farmaceutickou fakultu v Brně, doktorát z farmacie získal v Belgii a MBA Senior Executive ve Velké Británii. U farmaceutických společností působí na různých manažerských pozicích již 11 let. V České Republice pracoval 5 let na pozici Obchodního ředitele spol. Pfizer, kde vytvořil a implementoval inovativní KAM & Pharmacy Management a různé obchodní a logistické modely. V těchto modelech klade důraz na nadstandardní zaměření na zákazníka a vytváření reálných přidaných hodnot, které upevňují partnertsví a obchodní důvěru. Za jeho působení se stal Pfizer nejlepším zaměstnavatelem mezi středně velkými firmami v České Republice. V letech 2010-2011 působil na pozici Generálního Managera spol. Pfizer v Bělorusku a stále se aktivně věnuje českému farmaceutickému trhu. Mezi jeho morální hodnoty patří respekt a lidský přístup a v práci sází na inovaci, motivaci a integritu. Od listopadu 2011 působil na pozici generálního ředitele a předsedy představenstva společnosti Phoenix ve Slovenské republice, v období 2012- září 2014 vedl společnost Viapharma v České republice a od října 2014 je generálním ředitelem a předsedou představenstva společnosti OMEGA Pharma a.s. Czech Republic / Slovakia Operations. Působí rovněž jako tajemník Asociace velkodistributorů léčiv AVEL ČR.

Ing. Veronika Sobotíková

Absolventka VŠB, obor management a ekonomika. Pro NAR marketing s.r.o./Sentinet s.r.o. pracuje jako senior trenér systému pro dynamické porovnávání nabídek PROe.biz. Je zodpovědná za technickou a odbornou podporu klientů a další rozvoj procesu školení a odborných služeb.

Ing. Karel Stoszek

Absolvent VŠB Ostrava, obor systémové inženýrství. Pracoval jako analytik automatizace řízení pro OKD, dále jako ředitel Nemocnice Bohumín a místostarosta města Bohumín. Ve společnostech Sentinet a NAR marketing působí jako metodik a e-aukční specialista pro oblast podpory veřejnoprávních klientů, zvláště pak ze zdravotnictví.

Partneři 2